Pancerz ocieplonej bramy rolowanej R1 SDP zbudowany jest ze stalowych profili o wysokości 10 cm. Wypełniamy je izolatorem ciepła w postaci pianki poliuretanowej. Właściwości izolacyjne wzmacnia również system uszczelnień górnych (uszczelka nadprożowa), bocznych (uszczelki szczotkowe) oraz dolnych (uszczelnienie listwy dolnej).
Brama rolowana stalowa R1 SS
Opis:
Nieocieplona.
Bramy R1 SS to ekonomiczne rozwiązanie, które znakomicie sprawdza się we wnętrzach obiektów lub w obiektach niewymagających izolacyjności termicznej. Pancerze bram zbudowane są z jednościennych profili stalowych, ocynkowanych ogniowo. Występują w wersji z system sprężynowy (R1 SSG) lub z elektrycznym napędem bocznym (R1 SSP).
Brama rolowana aluminiowa R1 AD
Opis:
Ocieplona.
Pancerz ocieplanej bramy rolowanej R1 ADP zbudowany jest z profili aluminiowych o wysokości 10 cm. Izolację termiczną zapewnia wypełnienie profili bezfreonową pianką poliuretanową, a także system uszczelnień górnych, bocznych oraz dolnych. Model R1 ADP wyposażamy w elektryczny napęd boczny, gwarantujący wygodę użytkowania.
Brama rolowana aluminiowa R1 AS
Opis:
Nieocieplona.
Bramy nieocieplone to ekonomiczna oferta idealna do wnętrz obiektów przemysłowych oraz obiektów niewymagających izolacyjności termicznej. Pancerze bram R1 AS zbudowane są z jednościennych profili aluminiowych o wysokości 9,1 cm. Wyposażone są w napęd z systemem sprężynowym (R1 ASG) lub w elektryczny napęd boczny (R1 ASP).
Krata rolowana stalowa R2 SS
Opis:
Poszycie krat R2 SSG i R2 SSP jest zbudowane ze stalowych rurek, profilowanych sinusoidalnie i łączonych przegubowo spinkami.
Występują w dwóch wersjach napędowych: z systemem sprężynowym (R2 SSG) oraz z elektrycznym napędem bocznym (R2 SSP).
Krata rolowana stalowa R2 SC
Opis:
Poszycie krat R2 SC zbudowane jest z prostych stalowych rurek, łączonych w układzie prostokątnym.
Kraty różnią się układem napędowym: model R2 SCG wyposażyliśmy w system sprężynowy, a model R2 SCP w napęd boczny.
Krata rolowana aluminiowa R2 AP
Opis:
Poszycie skonstruowane z profili perforowanych, zapewniających przepuszczalność powietrza na poziomie 28%.
Kraty dostępne są w wersji z systemem sprężynowym (R2 APG) lub z elektrycznym napędem bocznym (R2 APP).
Krata rolowana stalowa R2 SP
Opis:
Zbudowana z jednościennych profili perforowanych, zapewniająca przepuszczalność powietrza na poziomie 28%.
W zależności od potrzeb mogą one mieć układ napędowy oparty na systemie sprężynowym (R2 SPG) lub napędzie bocznym (R2 SPP).
Krata rolowana aluminiowa R2 AM
Opis:
Kraty rolowane R2 AM z otworami w kształcie prostokątnym są doskonałym wykończeniem obiektów o nowoczesnym wyglądzie.
Kraty dostępne są w wersji z systemem sprężynowym (R2 AMG), a także z elektrycznym napędem bocznym (R2 AMP).
Krata rolowana aluminiowa R2 AMZ
Opis:
Kraty R2 AMZ zbudowane są z aluminiowych profili z prostokątnymi otworami, zapewniającymi bezpieczeństwo i widoczność.
Układem napędowym krat R2 AMZ jest napęd rurowy z wałem nawojowym ukrytym w aluminiowej skrzynce.